لوگوي متحرک ميتواند لوگو و نماد شرکتها را با استفاده از برنامه و نرمافزارهاي کامپيوتري به صورت خلاقانهاي به مخاطبان معرفي کند. يک لوگوي متحرک تاثير گذاري بيشتري نسبت به يک لوگوي بي تحرک دارد. هدف اصلي در ساخت لوگوي متحرک يا لوگو اينترو (Logo Intro ) ، برندسازي نام شرکت به وسيلهي لوگوي متحرک شرکت است. از طرفي امروزه ساخت لوگو موشنبه تنهايي يکي از روشها و ابزارهاي جديد و پر بازده براي انتقال محتواي تبليغاتي محسوب ميشود؛ طوري که جذابيت و بازدهي آن از ديگر روشهاي تبليغاتي نيز بيشتر است. از لوگوي متحرک ميتوان در انواع ويدئوها و تيزهاي تبليغاتي و انواع موشن گرافيک ها استفاده کرد. اما کارکرد هاي لوگوي متحرک را ميتوان در موارد زير جستجو کرد:
معرفي برند
تبليغات کوچک
استفاده در تبليغات ويدئويي
ايجاد ذهنيت مطلوب در مخاطب
تاثير آني بر مخاطب
اعتمادسازي
لوگو موشن تاثيرگزاري خوبي بر روي مخاطبان دارد . براي
1-نرم افزار Illustrator– بهترين براي حرفه اي ها
2-نرم افزار کورل دراو Corel draw– کامل ترين و سريع ترين
3-نرم افزار فتوشاپ Photoshop– گسترده ترين و دم دست ترين
4-نرم افزار اينفنتي ديزاينر Affinity Designer– بهترين در استفاده از رديف و بردار
5-نرم افزار جتايjeta– ساده ترين نرم افزار
مرحله اول نوشتن فيلم نامه مي باشد . برخي در ابتدا به سراغ استوري بورد مي روند اما بهتر است در ابتدا فيلمنامه را آغاز نماييد. بطور کلي ويدئو هايي که براي موشن گرافيک ساخته مي شوند بسيار کوتاه هستند اما براي روايت داستان با جزئيات کامل به فيلمنامه نياز است. براي نوشتن فيلم نامه اين سوالات را از خود بپرسيد : در مورد مخاطبان سوال شود اينکه مخاطبين چه کساني هستند؟
سوال ديگر در مورد يادگيري مخاطبين مي باشد که مخاطب چه چيزي مي خواهد ياد بگيرد؟
و اينکه مخاطب با ديدن ويدئو موشن گرافيک ما چه حسي خواهد داشت؟
در نوشتن فيلمنامه به تعدادکلمات توجه نماييد و دقت داشته باشيد که در ساختن موشن گرافيک سادگي و شفاقيت هدف اصلي است.
مرحله دوم:
بعد از تهيه فيلمنامه، طراحي استوري بورد بسيار مهم است. و بهتر است ايده هاي نوشته شده در فيلمنامه بصورت مصور طراحي شود.
مرحله سوم : تبذيل کردن استوري بورد به طراحي گرافيکي:
انتخاب سبک و رنگ همانند داستان هر پروژه اي اهميت بسياري دارد بطوريکه طرح هاي ساده نيز مي توانند تاثير خوبي بر روي مخاطب داشته باشند . زمانيکه طرح گرافيکي بر اساس استوري بورد و فيلمنامه آماده مي شود بهتر است آن ها را به حرکت درآوريد.
مرحله چهارم : ساخت موشن گرافيک
در اين مرحله تمامي اجزا در کنار هم چيده مي شوند و در اين مرحله بهتر است بدانيد که محصول نهايي چگونه خواهد بود. همچنين مي توانيد براي انتهاي کار موشن گرافيک خود، ساخت لوگو موشن داشته باشيد تا با استفاده از آن بتوانيد لوگو خود را به شکل خاص تري ايجاد نماييد و باعث افزايش مخاطب و تبليغات موثرتري خواهد شد.
عوامل تاثيرگذار بر قيمت نرم افزار هاي حسابداري و مالي :
چرا از نرم افزار هاي ويندوزي به نرم افزارهاي تحت وب کوچ کنيم ؟
انواع نرم افزار هاي حسابداري تحت وب
موشن ,مي ,لوگو ,لوگوي ,نرم ,گرافيک ,موشن گرافيک ,لوگوي متحرک ,نرم افزار ,استوري بورد ,لوگو موشن
درباره این سایت